23 Ekim 2010 Cumartesi

-KASIM

Aylardan hüzün, mevsimlerden hazan,
Sensizlik şu içimi kavurup duran..
Korkuyorum..
Bakma öyle gözlerimin en derinine!
Gözbebeklerinde kelebekler uçuşuyor..
Sonra bakıyorum ansızın, şimşekler çakıyor..
Özgürlüğün efendisi; esirin oldum!
Yalnızlığın sultanı; seni yaşamak istiyorum!
Benim bu isteğim; cehennemde bir şelale..
Karanlıkta güneş, siyahta beyaz..
Ve.. Kasımda aşk!




Hep derlerdi kasımda aşk başkadır diye..
Hani nerdesin?!
Sensiz kaçıncı kasım bu üşüdüğüm?
Daha kaç kapı var;
Aşkın diyarına açılacak umuduyla dokunduğum.?


Korkuyorum..
Ağaçlar yapraklarından ayrılıyor..
İnsanlar sahillerden, kuşlar yurtlarından..
Ayrılık kokusu siniyor üzerime..
Gözlerimi yaşartan melal rüzgarı mı?
Yoksa bacalardan tüten duman mı?
Hazan ve hüzün aynı şey gibi..
Hadi güneşleri getirsin gözlerin..
Baharı; ellerin..
Sensiz; üşüyorum !


...
                *a.u

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder